Friday, July 29, 2011

pidato PNB sinar kejayaan ku

pada 26.07.2011 seramai 30 peserta dari seluruh negeri berentap di pusingan separuh akhir dan aku adalah giliran yang ke 19..lama jga lh menanti namun penantian yang lama di sudahi dengan persembahan yang aku rasa cukup baik yg pernah aku lakukan...dan apa yg lgi mengembirakan setelah jam 9 berlalu diman aku di umumkan layak ke final....huhuhuhu kegembiraan penuh kenangan..dan pada 27.07.2011 acara kemuncak pun berlangsung dimana aku peserta yang ke 8 dari 10 finalis yang layak...dan akan membuat persembahan di depat tetamu kehormat..apa yg menyedihkan disaat aku berpidato tiba-tiba microphone tidak berfungsi...dan aku terpaksa melantangkan suara sehingga seluruh dewan bergema dgn suara ku saja...
dan di sini semua gambar2 saat dikemuncank final pidato pnb 2011

saat kekemenangan ku

kibarkan lah bendera mu sebagai satu semangat


bergambar bersama tan sri dato sri hamad kama piah bin che othman ceo pnb



makan bersama vvip


bendera pnb ku genggam jua

piala dalam gemggaman ku


semua pun bergambar

saat keputusan di capai




0 comments:

Post a Comment